RAALTE – Vanavond rond kwart voor acht is een man uit Raalte gewond geraakt nadat hij van zijn hometrainer was gevallen. De man raakte daarbij gewond aan zijn heup.
De man moest met behulp van een hoogwerker van de brandweer Deventer uit de woning gehaald worden. Dit trok veel bekijks van de omwonenden.
De man is per ambulance vervoerd naar het ziekenhuis.