Man naar ziekenhuis na val van hometrainer - Foto: Andy Hutten
Foto: Andy Hutten

Man naar ziekenhuis na val van hometrainer

RAALTE – Vanavond rond kwart voor acht is een man uit Raalte gewond geraakt nadat hij van zijn hometrainer was gevallen. De man raakte daarbij gewond aan zijn heup.

De man moest met behulp van een hoogwerker van de brandweer Deventer uit de woning gehaald worden. Dit trok veel bekijks van de omwonenden.

De man is per ambulance vervoerd naar het ziekenhuis.

Foto's 11
Man naar ziekenhuis na val van hometrainer - Foto: Andy Hutten
Foto: Andy Hutten
Man naar ziekenhuis na val van hometrainer - Foto: Andy Hutten
Foto: Andy Hutten
Man naar ziekenhuis na val van hometrainer - Foto: Andy Hutten
Foto: Andy Hutten
Man naar ziekenhuis na val van hometrainer - Foto: Andy Hutten
Foto: Andy Hutten
Man naar ziekenhuis na val van hometrainer - Foto: Andy Hutten
Foto: Andy Hutten
Man naar ziekenhuis na val van hometrainer - Foto: Andy Hutten
Foto: Andy Hutten
Man naar ziekenhuis na val van hometrainer - Foto: Andy Hutten
Foto: Andy Hutten
Man naar ziekenhuis na val van hometrainer - Foto: Andy Hutten
Foto: Andy Hutten
Man naar ziekenhuis na val van hometrainer - Foto: Andy Hutten
Foto: Andy Hutten
Man naar ziekenhuis na val van hometrainer - Foto: Andy Hutten
Foto: Andy Hutten
Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *