DEVENTER – Een 34-jarige inwoner van Deventer is op vanmiddag (27 maart) gewond geraakt bij een schietincident op het Spijkerpad. Bij het uitgaan van de Sint Lebuïnesschool, rond 15.00 uur, schoot een vrouw meerdere malen op het slachtoffer waarop de vrouw er met haar auto vandoor ging.
De vrouw, een 36-jarige inwoonster van Deventer, werd kort na het schietincident aangehouden als verdachte. Ze heeft zich zelf gemeld op het politiebureau waarop ze werd ingesloten. Het vermoeden bestaat dat de aanleiding van het incident in de relationele sfeer moet worden gezocht. De man werd met onbekende verwondingen opgenomen in het ziekenhuis.
Foto: Leo van ’t Hul (112 Deventer)