RAALTE – In de nacht van zondag 11 op maandag 12 mei werd een 37-jarige man uit Raalte aangehouden bij een bedrijfsinbraak aan de Almelosesstraat. Een beveiligingsbedrijf was bij het pand gaan kijken in verband met een alarmmelding. Zij troffen geen personen in het pand aan maar wel een geopende deur.
Bij het afsluiten van de voordeur zag een medewerker van de beveiligingsdienst de verdachte over het hek klimmen. De man werd door de politie aangehouden. Hij was onder invloed en niet in staat een verklaring af te leggen. De verdachte is voor nader onderzoek ingesloten.