REGIO/OLST – Hevige regen en onweersbuien trekken momenteel over Nederland. O.a. bij de Thorbeckestraat in Olst veroorzaakte de regen vele volgelopen straten. De straten in Olst stonden dan ook blank van het regenwater.
Na wat overlast en plezier voor de jeugd is de situatie in Olst weer normaal. De brandweer was daar ter plaatse om het water weg te pompen.
Heeft u vanavond foto’s gemaakt? Stuur ze op naar Regio Salland: via uwfoto@regiosalland.nl of dit formulier!























