Man (43) rijdt onder invloed in Raalte zondag 15 juni 2008 13:29 Raalte Pim Reageer RAALTE – Een 43-jarige automobilist uit Raalte werd op zaterdag 14 juni aangehouden op de Botermakerstraat voor rijden onder invloed. De man blies bij de ademanalyse 375 ug/l. Dit leverde hem een proces-verbaal en een rijverbod van drie uur op. Artikel delen: Twitter Facebook WhatsApp E-mail