Bromfietser (17) rijbewijs kwijt na snelheidsovertreding

Politie LogoDALFSEN – Op de Welsummerweg in Dalfsen werd op zaterdagochtend (14 juni) het rijbewijs van een 17-jarige bromfietser uit Dalfsen ingevorderd.

De snelheid van de bromfiets werd met de lasergun vastgesteld op 84 km per uur (gecorrigeerd) terwijl deze maximaal 45 km/h zou mogen rijden. Daarnaast kreeg de jongen een proces-verbaal.

Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *