Man (47) rijbewijs kwijt na forse snelheisovertreding

Politie LogoWIJHE – Op woensdagavond (9 juli) werd van een 47-jarige motorrijder uit Zwolle het rijbewijs ingevorderd. De man reed met zijn motor over de N337, met een gecorrigeerde snelheid van 150 km/h.

Ter plaatse is de toegestane snelheid 80 km. Naast de inlevering van zijn rijbewijs krijgt hij ook een proces-verbaal voor de snelheidsovertreding.

Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *