WIJHE – Verschillende brandweerkorpsen werden om 21:45 uur opgeroepen voor een brand in een woning aan de Leenstrastraat in Wijhe. Korpsen uit Wijhe, Olst en Zwolle rukten uit naar het opgegeven adres. De brandweer van Wijhe was snel ter plaatse met de eerste tankwagen, een kleine rookontwikkeling was inmiddels al te zien aan de buitenzijde van het pand.
Het vuur kon nog snel worden bestreden met een binnenaanval.
Nadat het vuur was gedooft en de rookontwikkeling af nam, kon er door de brandweer een controle worden uitgevoerd. Hierbij werd ook de hoogwerker van Zwolle ingezet. De inzet van de brandweer trok veel bekijks van omwonenden.











































ik was er bij bij deze brand het zijn namenlijk mijn buren waar de brand
๐ก ๐ก ๐ก ๐ก ๐ก ๐ก ๐ก