HEINO – Vanochtend rond 11 uur was de officiële opening van een pannakooi bij Zwembad de Tippe in Heino. Hierbij waren wethouder Blijdenstein en Janny van der Kolk, die aanwezig was als afgevaardige van Plaatselijk Belang Heino.
De eerste wedstrijd was dan ook tussen Blijdenstein en van der Kolk. Hierna kon de jeugd meedoen met het toernooi. Hiervoor hadden ze zich gratis moeten opgeven. In eerste instantie was het aantal aanmeldingen tegngevallen, maar op het laatste moment hadden zich toch nog genoeg kinderen aangemeld.









