Man rijbewijs kwijt na snelheidsoverschrijding in Wijhe

Politie LogoWIJHE – Op dinsdagmiddag (19 augustus) werd het rijbewijs van een 43-jarige man uit Ermelo ingevorderd. Hij reed 146 km/h (gecorrigeerd) op de Rijksstraatweg waar 80 km/h is toegestaan. Naast invordering krijgt de man een proces-verbaal.

Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *