DALFSEN – Een 16-jarige bromfietser uit Dalfsen werd op gisterochtend (8 september) voor controle overgebracht naar het ziekenhuis na een botsing met een auto. De jongen reed vanaf de Leemculeweg richting Vossersteeg in Dalfsen.
Toen hij achterom keek, kwam hij op de verkeerde weghelft terecht. Het gevolg was een botsing met een 19-jarige autobestuurder uit Dalfsen. De bromfietser had letsel aan zijn linkerarm. De autobestuurder kwam door de uitwijkmanoeuvre in de greppel naast de weg terecht. Daarbij ontstond materiële schade.