RAALTE – Na bijna een jaar van voorbereidingen gaat in de wijk Langkamp de schop de grond in. Op woensdag 26 november a.s. om 14.00 uur geeft wethouder Ben Haarman het startsein om aan de slag te gaan. Tezamen met Wim Mogré, directeur van SallandWonen, haalt hij enkele palen uit de Langkamp weg. Hiermee wordt de wijk opengelegd en kan het werk beginnen.
Kinderen van de basisscholen de Hartkamp en de Korenbloem geven deze middag hun wensen over de wijk aan de gemeente. Op grote borden hebben zij deze wensen aangegeven.
In de wijk wordt deze week een nieuwsbrief verspreid, met daarin o.a. een uitnodiging voor de bewoners van de wijk om de start van het werk bij te wonen. De nieuwsbrief is ook te vinden op de website van de gemeente Raalte.