Zoals u weet maakt RegioSalland graag foto’s van mooie brandweervoertuigen uit onze regio. Vandaag kwamen we geen brandweervoertuigen tegen, maar wel voor de autoliefhebbers onder ons een ander zeer mooi voertuig. Bent u benieuwd welk voertuig we op de “gevoelige” chip hebben vastgelegd.?
Autoliefhebbers opgelet, is dit wat voor u??
Artikel delen:
Echte aso bak maar dit is een goedkope uitvoering als ik mij niet vergis!
Voor mij is de ‘goedkope’ uitvoering nog steeds te duur….