Hennepkwekerijen ontmanteld bij woningen in Raalte

Politie LogoRAALTE – Op dinsdagmiddag (9 december) werd in een woning aan de Kamille in Raalte een hennepkwekerij aangetroffen met een grote hoeveelheid hennepplanten en stekjes. De hennep en gebruikelijke groeiapparatuur werden inbeslaggenomen en worden vernietigd.

De 32-jarige eigenaar van de kwekerij was op het moment van binnentreden niet aanwezig. Hij kan een proces-verbaal tegemoet zien.

Ook in een woning aan de Weidelaan in Raalte werden gisteren een kleine hoeveelheid gedroogde hennep en de gebruikelijke groeiapparatuur inbeslaggenomen. De bewoner, een 42-jarige man, werd aangehouden en na verhoor in vrijheid gesteld. Tegen hem wordt proces-verbaal opgemaakt.

Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *