Gespot: mooi, oud én werkend…

HEINO – Gespot door RegioSalland, een mooie oude, maar nog steeds goed werkende auto…

Om precies te zijn de oude brandweer auto van toenmalig gemeente Heino. Hij werkt nog steeds, en u had er zelfs een rondje mee kunnen rijden tijdens Daggie Old Heino op de Pompdagen in Heino.

100_8248.jpg100_8250.jpg100_8251.jpg100_8253.jpg

Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *