RAALTE – Aan de Nieuwe Deventerweg bij Raalte is vrijdagavond (13 februari) een 24-jarige man uit Deventer op zijn bromfiets aangehouden. In eerste instantie werd hij staande gehouden omdat zijn achterlicht het niet deed.
Bij verdere controle bleek tevens dat hij niet in het bezit was van een geldig rijbewijs. De man kreeg twee processen-verbaal.