Bromfietser rijdt zonder achterlicht en rijbewijs in Raalte

Politie LogoRAALTE – Aan de Nieuwe Deventerweg bij Raalte is vrijdagavond (13 februari) een 24-jarige man uit Deventer op zijn bromfiets aangehouden. In eerste instantie werd hij staande gehouden omdat zijn achterlicht het niet deed.

Bij verdere controle bleek tevens dat hij niet in het bezit was van een geldig rijbewijs. De man kreeg twee processen-verbaal.

Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *