DALFSEN – Tegen half drie vanmiddag kwam er bij de brandweer van Dalfsen een melding van een binnenbrand aan de Nieuwe Uitleg te Dalfsen. Vermoedelijk gaf een vergeten pan op het vuur een grote hoeveelheid rook af, waardoor de bewoners alarm sloegen.
Bij aankomst van de brandweer werd er opgeschaald naar een middenbrand zodat ook de brandweer van Nieuwleusen verzocht werd ter plaatste te komen. Door het snelle optreden van de brandweer wisten ze de schade te beperken. De brandweer plaatste grote ventilatoren om de ontwikkelde rook naar buiten te blazen. Tegen kwart over drie zat het werk er voor de brandweer op en keerden ze terug naar de kazerne.










