Vrouw slachtoffer van internetoplichting in Olst-Wijhe

Politie LogoOLST-WIJHE – Een vrouw uit de gemeente Olst-Wijhe deed gisteren (woensdag 22 juli) aangifte van oplichting. Via internet was zij ingegaan op een aanbieding van een gsm voor de prijs van 50 euro. Nadat zij geld had overgemaakt en de bestelde telefoon niet ontving checkte zij via internet de‘verkoper’.

Die stond via www.opgelicht.nl echter al te boek als oplichter. Geadviseerd wordt alert te zijn op deze praktijken en hier niet op in te gaan. Dergelijke aanbieders spelen nl. in op de naïviteit van de aspirant kopers. De opgenomen aangifte wordt doorgezonden naar de politieregio die onderzoek doet naar deze man.

Artikel delen:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *