RAALTE – Vanmiddag kwam er een lange stoet door het Raalter centrum. De oogstcorso optocht bleek ook dit jaar weer een succes. Vele mensen én deelnemers kwamen uit de wijde omtrek naar Raalte om dit bijzondere spektakel te kunnen bekijken.
Aan het eind van de optocht, kwam de stoet bij de tribunes voor op de Domineeskamp terecht. Hierbij werd nog één maal aan de deelnemers gevraagd een laatste keer enthousiast hun wagen te laten zien, of hun optreden te doen. Enkele honderden mensen hadden op de tribunes plaats genomen, om het Oogstfeest en de Oogstcorso te bekijken.







































































































