DALFSEN – Het Nederlands Artiesten Gala, dat gisteravond voor het eerst werd gehouden in de Trefkoele in Dalfsen, bleek erg succesvol. Voor de bezoekers was het een leuke en gezellige avond. Over deze eerste avond was organisatie dan ook erg tevreden.
Met artiesten zoals Dennie Christian en Dries Roelvink beloofde het op voorhand al een succesvolle avond te worden. Of het Nederlands Artiesten Gala een jaarlijkse traditie gaat worden, is vooralsnog onbekend. De belangstelling was er zaterdagavond in ieder geval.











Super leuke avond gehad en als moeke van Naomi uit de groep blush spreek ik voor alle ouders van deze meisjes en namens de groep Blush.
Goed opgevangen goed geregeld en een gezellig plubliek.
Was spannend voor de meisjes hun eerste optreden voor zoveel mensen.
hartelijk dank jan de muziek en alle mensen die een bijdragen hebben geleverd.
mvg
Coby Broeders