RAALTE – Afgelopen nacht, rond kwart voor één, werd er een man aangehouden voor openbare dronkenschap. De man, een 46 jarige inwoner uit Raalte, had voor nog al wat overlast gezorgd op een terras van een horecabedrijf nabij de Plas. Tijdens het aanspreken van de verdachte wilde hij maar één ding en dat was terug de kroeg in op het feestterrein. Hierop is de man aangehouden en ter ontnuchtering overgebracht naar het politiebureau. Hij krijgt een proces-verbaal voor openbare dronkenschap en een ontzegging voor het feestterrein.
Beschonken man in Raalte aangehouden
Artikel delen:
😛 ja sommige mensen heb geen geen vrolijke dronk (b)