RAALTE – Tijdens Stöppelhaene 2009 bezocht Koningin Beatrix Raalte. Door middel van een oproep op de gemeentepagina en via onze website hebben we de inwoners gevraagd foto’s van dit bezoek aan ons op te sturen. De jury, bestaande uit burgemeester Piet Zoon en wethouder Roger de Groot, heeft uit deze inzendingen de twee mooiste gekozen.
De winnaars zijn Herman Marissink en Monica In ’t Veld. Beide prijswinnaars worden beloond met een afdruk van een foto naar keuze op canvas. Deze ontvangen ze uit handen van de burgemeester. De ingezonden foto’s worden geëxposeerd van 26 april tot 10 mei in de hal van het gemeentehuis. U bent van harte welkom tijdens de openingstijden van het gemeentehuis.
