RAALTE – Afgelopen zondag heeft het Hoftheater in Raalte haar nieuwe ingang geopend. Dit gebeurde tijdens het jaarlijkse Hofgenotenavond, een avond die speciaal voor de trouwe bezoekers was georganiseerd. Tevens werd het nieuwe programma voor 2010/2011 gepresenteerd.
De inhoud van het nieuwe programma zou binnenkort tevens bekend worden gemaakt via het nieuwe programmaboekje.


