RAALTE – Traditioneel wordt er op oudjaarsdag op vele locaties in de regio met carbid geschoten. Zo ook door het ‘Carbidteam Raalte’ op de Harinkdijk aan de rand van Raalte-Noord, zo laten zij weten. Vanaf 10 uur staan zij klaar om daar de nodige schoten laten klinken.
Het Carbidteam hoopt op een grote opkomst. Kijk voor meer informatie op hun Hyves-pagina.

