RAALTE – Een meisje en een jongen (beiden 15) zijn in de nacht van zaterdag op zondag in Raalte gewond geraakt bij een ongeluk met een discobus. De twee stonden met een groep op de parkeerplaats van Tijenraan te wachten op de discobussen naar Lemele.
Bij aankomst van de bussen begon de groep te rennen, daarbij kwamen de jongen en het meisje te vallen. Een van de bussen reed vervolgens over het lichaam van de jongen en de voet van het meisje. Ze zijn beide met de ambulance naar het ziekenhuis in Zwolle gebracht. Het meisje kon na behandeling, aan haar gebroken been, weer naar huis. De jongen was in stabiele toestand overgebracht naar het ziekenhuis in Groningen.
De politie heeft een onderzoek ingesteld naar de exacte toedracht van het ongeval.
Dit moest gewoon keertje gebeuren 🙄
verschrikkelijk