Man met hoogwerker uit huis in Raalte - Foto: Thomas Druiven
Foto: Thomas Druiven

Man met hoogwerker uit huis in Raalte

RAALTE – Een hoogwerker van brandweer Zwolle is vanmiddag even na 16 uur ingezet bij een woning aan de Dumbarstraat in Raalte. Een man moest voor opname naar het ziekenhuis, maar ambulancebroeders lukte het niet de persoon via de trap naar beneden te halen.

Hierom werd er de hulp ingeroepen van de hoogwerker van de brandweer Zwolle. Na het opstellen voor de woning, kon de persoon op een brancard via het raam op het bakje van de hoogwerker geplaatst worden. Op de grond aangekomen kon de man per ambulance worden vervoerd naar het ziekenhuis.

Foto's 12
Man met hoogwerker uit huis in Raalte - Foto: Thomas Druiven
Foto: Thomas Druiven
Man met hoogwerker uit huis in Raalte - Foto: Thomas Druiven
Foto: Thomas Druiven
Man met hoogwerker uit huis in Raalte - Foto: Thomas Druiven
Foto: Thomas Druiven
Man met hoogwerker uit huis in Raalte - Foto: Thomas Druiven
Foto: Thomas Druiven
Man met hoogwerker uit huis in Raalte - Foto: Thomas Druiven
Foto: Thomas Druiven
Man met hoogwerker uit huis in Raalte - Foto: Thomas Druiven
Foto: Thomas Druiven
Man met hoogwerker uit huis in Raalte - Foto: Thomas Druiven
Foto: Thomas Druiven
Man met hoogwerker uit huis in Raalte - Foto: Thomas Druiven
Foto: Thomas Druiven
Man met hoogwerker uit huis in Raalte - Foto: Thomas Druiven
Foto: Thomas Druiven
Man met hoogwerker uit huis in Raalte - Foto: Thomas Druiven
Foto: Thomas Druiven
Man met hoogwerker uit huis in Raalte - Foto: Thomas Druiven
Foto: Thomas Druiven
Artikel delen:
Reacties 9
  1. Hey Martine, Sterkte!
    Het zal inderdaad raar en rot voelen om jouw eigen vader zo verplaatst te zien worden.
    Ik heb het keer gezien met mijn buurman, die moest ook recht verplaatst worden maar dat is inderdaad vreemd om te zien.
    Sterkte er nog mee!

  2. Snap niet waarom dit als nieuws geplaatst wordt 😡

    Het heeft een medische oorzaak en het is geen wereldnieuws, dit gebeurt dagelijks :mrgreen: Dit is in de ogen van de famillie pure ramptoerisme.

    Sterkte aan deze man en zijn famillie

  3. Geachte ‘Lezer’,

    Als u onze site bekijkt voor wereld nieuws, heeft u het doel van onze site niet echt begrepen.

    Doel van de site
    Deze website wordt gemaakt vanuit een journalistiek oogpunt. Het doel is dan ook niet sensatie belust. Regio Salland is gespecialiseerd in zgn. ‘actie nieuws’ (of ’112 nieuws’), maar brengt ook ander nieuws. Bij de artikelen worden meestal foto’s en/of filmpjes geplaatst, dezen zorgen immers voor een nog duidelijker beeld van het nieuws.

    Als dit in de ogen van de familie ramptoerisme zou zijn kan de familie gerust contact met ons opnemen. In het contact met hen is dat vooralsnog niet gebleken.

  4. ik had wel netter gevonden van de fotograaf gevraagd had of hij foto’s mocht maken.
    maar hoeveel mensen niet achter een brandweerauto aangaan zijn nog groter ramptoeristen

  5. Beste John,

    Op voornamelijk dergelijke vragen proberen we (uiteraard) altijd vlot te antwoorden. Ook in dit geval hadden wij gereageerd op je vraag om de foto’s. Helaas had je kennelijk een typfout gemaakt bij het invullen van je emailadres in het contactformulier. Onze reactie kwam dus daardoor helaas niet in jou mailbox terecht. We zullen dadelijk de reactie opnieuw mailen, nu naar het mailadres dat je bij je reactie zojuist gebruikte.

    Met vriendelijke groet,
    Pim Haarsma

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *