HEINO – Op de Stationsweg in Heino is zaterdagmiddag (23 april) een 26-jarige man uit Wijhe gewond geraakt, nadat hij op een auto was gebotst met zijn scooter. Rechts van hem kwam uit het Kerkpad een 50-jarige automobiliste uit Heino gereden, die hij te laat zag.
De man kwam ten val en is met hoofd- en rugklachten naar het ziekenhuis overgebracht.

Dat was mijn man. Hij mocht dezelfde avond weer naar huis en het gaat weer goed, alleen spierpijn natuurlijk.
patrick ik ben blij dat het goed gaat met je ik was erg geschrokken maar gelukkig liep het goed af ja je zult wel spier pijn hebben groetjes je collega