OLST – Na het automatisch brandalarm van Wijhe was het om 18:00uur raak voor blusgroep Olst. Op de alarmontvangers van het korps verscheen een automatisch brandalarm aan het Averbergen in Olst. Korps Olst rukte uit met de tankautospuit 736. Eenmaal ter plaatse ging het wederom om loos alarm.
Automatisch brandalarm Averbergen in Olst
Artikel delen: