MARIËNHEEM – Zondagmorgenvroeg raakten twee mannen uit Wijhe (21) en Raalte (22) gewond bij een verkeersongeval op de Sluizenmoat in Mariënheem. Beiden werden per ambulance met onbekend letsel naar het ziekenhuis gebracht.
Ze waren met de auto waarin zij reden boven op een paaltje gereden. Onduidelijk is wat er is gebeurd. Hiernaar wordt een nader onderzoek ingesteld.
